LagradRom.se

Allt om rom!

• Öka teckenstorlek
  • Standard teckenstorlek
  • Minska teckenstorlek
Välkommen, Gäst
Vänligen Logga in eller Registrera.    Glömt ditt lösenord?

Salong med bar och rökrum i Uppsala
(1 läser) (1) Gäst
Till sistaSida: 1
ÄMNE: Salong med bar och rökrum i Uppsala
Salong med bar och rökrum i Uppsala 1 År, 2 månader sedan  
Jag har fått insidertips om att det till sommaren kommer att finnas en salong i Uppsala där man kan röka cigar och dricka rom och bara relaxa. Låter mycket bra! Hoppas det blir så, det krävs ju en del tillstånd. Hoppas på humana priser också så man har råd att gå dit. Visst är det skönt att koppla av hemma, men då blir det ju utan cigar, åtminstone tills sommarn då man kan vara på altanen.
Hustomten
Fresh Boarder
graphgraph
Medlem offline Klicka här för att se användarens profil
Logga in för att svara.

Sv:Salong med bar och rökrum i Uppsala 1 År, 2 månader sedan  
Hustomten skrev:
Jag har fått insidertips om att det till sommaren kommer att finnas en salong i Uppsala där man kan röka cigar och dricka rom och bara relaxa. Låter mycket bra! Hoppas det blir så, det krävs ju en del tillstånd. Hoppas på humana priser också så man har råd att gå dit. Visst är det skönt att koppla av hemma, men då blir det ju utan cigar, åtminstone tills sommarn då man kan vara på altanen.
Oj! Det låter väldigt intressant, trots att jag inte är någon ciggar konnässör. Skriv gärna ned adress och dylikt när det väl blir aktuellt!
Colino
Expert Boarder
graphgraph
Logga in för att svara.

Sv:Salong med bar och rökrum i Uppsala 1 År, 2 månader sedan  
Jepp! Så fort jag vet så skriver jag på forumet. Tycker att det ska bli spännande, inte bara för rökandet men att kunna ha en stund för sig själv är aldrig fel.
Hustomten
Fresh Boarder
graphgraph
Logga in för att svara.

Sv:Salong med bar och rökrum i Uppsala 9 månader, 2 veckor sedan  
Röka cigarr gör ju jag för det mesta hll jag på säga men på krogen var det länge sen.

Hört nåt mer om var?
BOTL
Fresh Boarder
graphgraph
Logga in för att svara.

Sv:Salong med bar och rökrum i Uppsala 7 månader, 1 Vecka sedan  
Sådärja! Nu är man medlem i Humidor Bar & Cigarrlounge. Man kan släntra in varje onsdag efter jobbet om man vill och ta en cigar och smutta på en rom. Inomhus. Bor du i eller nära Uppsala, tveka inte, kom förbi o kolla. Kanske nåt för dig.
humidor-lounge.se
Hustomten
Fresh Boarder
graphgraph
Logga in för att svara.

Sv:Salong med bar och rökrum i Uppsala 7 månader, 1 Vecka sedan  
Idén kanske inte är så tokig. Men tror inte att de kommer kunna finnas kvar länge.
Läget är helt enkelt för dåligt. Ute i industriområde gör att många tycker att det är för krångligt.
Ikea etc. åker folk till för att handla men då ofta i bil. Att åka kollektivt utanför city för att ta ngt att dricka är svårare.

//Daniel
dannep
Expert Boarder
graphgraph
Logga in för att svara.

Till börjanSida: 1