LagradRom.se

Allt om rom!

• Öka teckenstorlek
  • Standard teckenstorlek
  • Minska teckenstorlek
Välkommen, Gäst
Vänligen Logga in eller Registrera.    Glömt ditt lösenord?

Colinos romsamling.
(1 läser) (1) Gäst
Till sistaSida: 1...4567891011
ÄMNE: Colinos romsamling.
Sv:Colinos romsamling. 1 År, 2 månader sedan  
Nytt till romsortementet är: Havana Club Añejo Gran Reserva 15 yo! Har äntligen köpt mig min egna HC 15!

Köpte även påfyllning på Ron Zacapa Centenario Rum Sistema Solera 23. Egentligen skulle det ha blivit en "Ron Zacapa Centenario Rum 23 Anos - Straight From The Cask", men det skedde ett missförstånd. Ah well, får bli till nästa gång!
Colino
Expert Boarder
graphgraph
Medlem offline Klicka här för att se användarens profil
Logga in för att svara.

Sv:Colinos romsamling. 1 År, 1 Månad sedan  
Tjenare!

Härligt!, välkommen till klubben 15 åriga HC är så oroligt fin.. den är man sparsam med !
Synd att det inte blev en straight from the cask på zacapan för den är verkligen "number one" bland alla zacapa.
Hoppas du får tag i en... klappar på min ibland

Ha det gott

/John
CubaRon
Expert Boarder
graphgraph
Logga in för att svara.

Sv:Colinos romsamling. 11 månader, 1 Vecka sedan  
CubaRon skrev:
Tjenare!

Härligt!, välkommen till klubben 15 åriga HC är så oroligt fin.. den är man sparsam med !
Synd att det inte blev en straight from the cask på zacapan för den är verkligen "number one" bland alla zacapa.
Hoppas du får tag i en... klappar på min ibland

Ha det gott

/John

Det ser ljust ut på Zacapa fronten. Kan vara så att jag får in en flaska "Straight From The Cask" redan i veckan.

EDIT. Urk! Vart tyvärr ingen "Straight From The Cask" denna gång heller. Vart så besviken att jag nyss beställde en groggrom (Mount Gay Eclipse), sen vart jag så inspirerad av dig John att jag slog till på en Saint James Single Cask jag med.
Colino
Expert Boarder
graphgraph
Senast ändrat: 2011-06-17 17:30 av Colino.
Logga in för att svara.

Sv:Colinos romsamling. 4 månader, 3 veckor sedan  
Nytt till romsortementet är: Diplomático Ambassador!
Colino
Expert Boarder
graphgraph
Logga in för att svara.

Sv:Colinos romsamling. 4 månader, 3 veckor sedan  
tjo !

Tillbaka och kladdar lite i forumet
Ser där ja så du införskaffade en Saint James Single Cask !, en av mina favoriter får jag nog allt säga... härlig kraft i den.
Provat den?

ååååhh Diplomático Ambassador, Trevligt !! Ska själv lägga en beställning inom kort... har lurat lite på det ett tag.
Hunnit prova ? Den verkar ju inte så trist den inte, sen är den ju faktiskt jäkligt snygg !

Ha en arbetskollega som fått upp ögonen för rom (hmm kan vara jag som... hehe) och han inhandlade Diplomático Reserva Exclusiva och fastnade direkt för smak, karaktär och arom...

Sen är det den sjukt *piiiiip* snygga !! kungliga flaskan Havana Club Maximo som en dag ska stå i samligen.
Men 14 lax svider ju lite , och tänk om man blir såååå besviken... men å andra sidan det slår ändå högt att ha den i skåpet

Ha det gott så hörs vi!

/John
CubaRon
Expert Boarder
graphgraph
Logga in för att svara.

Sv:Colinos romsamling. 3 månader, 3 veckor sedan  
CubaRon skrev:
tjo !

Tillbaka och kladdar lite i forumet
Ser där ja så du införskaffade en Saint James Single Cask !, en av mina favoriter får jag nog allt säga... härlig kraft i den.
Provat den?

ååååhh Diplomático Ambassador, Trevligt !! Ska själv lägga en beställning inom kort... har lurat lite på det ett tag.
Hunnit prova ? Den verkar ju inte så trist den inte, sen är den ju faktiskt jäkligt snygg !

Ha en arbetskollega som fått upp ögonen för rom (hmm kan vara jag som... hehe) och han inhandlade Diplomático Reserva Exclusiva och fastnade direkt för smak, karaktär och arom...

Sen är det den sjukt *piiiiip* snygga !! kungliga flaskan Havana Club Maximo som en dag ska stå i samligen.
Men 14 lax svider ju lite , och tänk om man blir såååå besviken... men å andra sidan det slår ändå högt att ha den i skåpet

Ha det gott så hörs vi!

/John

Halloj John, det var ett tag sen! Saint James är fantastisk! Börjar inse att agricole kan vara riktigt sjysta grejer! Har tyvärr inte hunnit prova ambassadören ännu. Lär korka upp den kring min födelsedag. Känner igen det där med att få in kollegor och vänner i romträsket!
Colino
Expert Boarder
graphgraph
Logga in för att svara.

Till börjanSida: 1...4567891011